اخبار, گزارش جلسات هیئت مدیره انجمن (دوره ششم)

جلسه بیستم: 1402/4/7

گزارش جلسه بیستم هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ

جلسه هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ در روز چهارشنبه ۷ تیر برگزار شد. اهم دستورات و مباحث مطروحه در جلسه مذکور به شرح زیر است.
۱. گزارش تفصیلی خزانه دار از وضعیت پرونده مالیاتی انجمن در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ضرورت پیگیری و تکمیل اظهار نامه‌های مرتبط، با همکاری هیات رئیسه دوره پیشین انجمن.
۲. گزارش نایب رئیس انجمن از دیدار با رایزن فرهنگی جدید ایران در چین و توافقات حاصل شده برای همکاری‌های علمی با چین.
۳. تصویب پیشنهاد تشکیل مدیریت امور آموزشی برای ساماندهی و پیگیری متمرکز برنامه‌های آموزشی انجمن.
۴. گزارش تفصیلی رئیس شعبه قزوین انجمن از پیگیری‌ها و مذاکرات صورت گرفته برای برگزاری ششمین کنگره تاریخ‌دانان ایران در شهر قزوین در شهریورماه، شامل مذاکره و تفاهم و اخذ مساعدت از مدیران دانشگاه بین المللی امام خمینی، استانداری و شهرداری قزوین، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن قزوین، آموزش و پرورش، اداره ارشاد و میراث فرهنگی قزوین و تمهید امکانات برای برگزاری هر چه بهتر کنگره مذکور. هیات مدیره ضمن تقدیر فراوان از زحمات و پیگیری‌های جناب آقای دکتر حاتمی با اختیارات مورد نیاز ایشان برای پیشبرد بهتر امور کنگره موافقت کرد.
۵. گزارش جناب آقای دکتر جلیلیان از برنامه‌ریزی برای برگزاری مدرسه تابستانی تاریخ ایران باستان بر بستر فضای مجازی و با مشارکت گسترده استادان متخصص دانشگاه‌های کشور و شروع تبلیغ و ثبت نام مدرسه مزبور از روز ۸ تیر.
۶. گزارش آقای دکتر ابوحمزه از مذاکره با تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی برای همکاری علمی و پژوهشی با انجمن. هیات مدیره با پیشنهاد انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با تولیت آستان مذکور موافقت کرد.
جلسه در ساعت ۱۸ به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *