گزارش جلسات هیئت مدیره انجمن (دوره ششم)

جلسه هفتم: 1402/1/16

نخستین جلسه هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ در سال ۱۴۰۲

نخستین جلسه هیات مدیره منتخب انجمن ایرانی تاریخ در سال جدید، عصر روز چهارشنبه ۱۶ فروردین تشکیل شد. در این جلسه اعضای هیات مدیره ابراز امیدواری کردند که سال جدید برای همه مردم ایران خاصه اهالی خانواده بزرگ تاریخ، سالی سرشار از موفقیت، بهروزی و سلامتی باشد و انجمن بتواند بسترهای لازم برای توسعه و پیشبرد دانش تاریخ در کشور را با مشارکت همه اعضا فراهم نماید.
در ادامه جلسه گزارش یکی از اعضا از روند تدارک برنامه افطاری مشترک دو انجمن در هفته آخر ماه مبارک رمضان ارائه گردید و بر روی فهرست مدعوین و شیوه دعوت، گفتگو شد. همچنین با توجه به مصوبه قبلی هیات مدیره مبنی بر ممنوعیت استفاده از بودجه عمومی انجمن برای این برنامه، تاکید شد که فضا برای مشارکت مالی همه علاقه‌مندان، خیّران و صاحبان نذورات از داخل یا بيرون خانواده تاریخ در تامین هزینه‌های این سنت مبارک فراهم شود.
در ادامه جلسه، برنامه‌های ۲ نفر از نامزدهای تصدی مدیریت دو شعبه استانی انجمن با حضور خود نامزدهای محترم بررسی گردید که یک نفر از آنان موفق به کسب رای اعتماد هیات مدیره شد و درباره نامزد دیگر مقرر شد بررسی‌ها ادامه یافته و در جلسه دیگری مجدداً مطرح شود.
همچنین مقرر شد روساء پیشنهادی کارگروه‌های انجمن، از جلسه آینده و به تدریج تا پایان اردیبهشت ماه در جلسات هیات مدیره حضور یافته و به ارائه و تشریح برنامه‌های خود بپردازند.
دستور پایانی نخستین جلسه هیات مدیره انجمن در سال جدید بررسی نامه و درخواست ریاست محترم دانشگاه حکیم سبزواری برای مشارکت انجمن در برگزاری «دومین همایش ملی سربداران؛ تشیع در سبزوار تا پایان قرن هشتم هجری» بود که هیات مدیره ضمن استقبال و موافقت با این موضوع مقرر نمود که پیشنهادهایی را در چند محور برای مشارکت در برگزاری این رویداد علمی با محوریت شعبه انجمن‌ در استان خراسان رضوی به دانشگاه حکیم سبزواری ارائه نماید.
جلسه در ساعت ۱۷.۳۰ به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *