گزارش جلسات هیئت مدیره انجمن (دوره ششم)

جلسه شانزدهم: 1402/3/10

*گزارش جلسه شانزدهم هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ*

شانزدهمین جلسه هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ در روز چهارشنبه ۱۰ خرداد تشکیل شد.
دستور اول این جلسه بررسی پیش‌نویس چشم انداز، ماموریت و ارزش‌های بنیادی انجمن ایرانی تاریخ بود که پس از بحث و گفتگوی دقیق و اعمال اصلاحات مورد نظر، اسناد مزبور به تصویب نهایی هیات مدیره رسید. این اسناد در وبگاه انجمن منتشر خواهد شد.
در ادامه این جلسه درباره موضوع، مکان و زمان کنگره تاریخ دانان ایران در سال ۱۴۰۲ مذاکره و پیشنهادهای مختلف بررسی شد و مقرر شد ادامه بررسی و تصمیم‌گیری درباره این موضوع در جلسات آینده صورت پذیرد.
در دستور بعدی گزارش خانم دکتر زینب احمدوند، رئیس محترم شعبه آذربایجان غربی انجمن درباره بررسی علل لغو برنامه انجمن در دانشگاه ارومیه ارائه شد. محتوای این گزارش بروز مشکلات فنی را تایید می کرد و پیام مسئولان دانشگاه ارومیه مبنی بر آمادگی برای برگزاری مجدد برنامه در زمان پیشنهادی انجمن دریافت شد. هیات مدیره با حسن نیت گزارش مزبور را تلقی به قبول نمود و اظهار امیدواری کرد در آینده شاهد همکاری وثیق‌تر دانشگاه ارومیه با شعبه انجمن ایرانی تاریخ در این استان باشیم.
استماع برنامه های نامزد تصدی ریاست یکی دیگر از شعب استانی انجمن دستور بعدی این جلسه بود که به رای اعتماد هیات مدیره به نامزد مزبور منتهی شد.
جلسه در ساعت ۱۸.۳۰ به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *