گزارش جلسات هیئت مدیره انجمن (دوره ششم)

جلسه سیزدهم (فوق العاده): 1402/2/26

با توجه به تراکم دستور جلسه در هفته جاری، جلسه فوق‌العاده هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ به صورت مجازی، امروز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت برگزار شد.
در این جلسه باتوجه به اهمیت مدیریت متمرکز اطلاع رسانی در انجمن، آقای دکتر عباس بصیری از دانش آموختگان شایسته رشته تاریخ، به عنوان مدیر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی انجمن ایرانی تاریخ انتخاب شد. مدیریت متمرکز و ساماندهی وبگاه، صفحات و کانال‌های مجازی انجمن از وظایف اصلی این مدیریت خواهد بود.
همچنین نامزدهای ریاست ۴ شعبه از شعب استانی انجمن شامل استان‌های خراسان شمالی، هرمزگان، مرکزی و شهرستان‌های استان تهران با حضور در جلسه به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.
هیات مدیره پس از استماع برنامه‌ها و بحث و تبادل نظر درباره ویژگی‌های هریک از شعب با تصدی ۲ نفر از نامزدهای محترم موافقت کردند و تصمیم‌گیری درباره ۲ شعبه دیگر به بررسی بیشتر در جلسه آینده هیات مدیره موکول شد. بدین ترتیب تعداد شعب فعال انجمن در سطح کشور به ۲۴ شعبه رسید.
مدیریت امور شعب انجمن نیز از تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری دو کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه روساء محترم شعب استانی و کارگروه‌های انجمن خبر داد.
جلسه در ساعت ۱۸ به پایان رسید. جلسه عادی هیات مدیره فردا و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *