خبرنامه هفتگی الکترونیکی

برگزاری جلسه هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ

نهمین جلسه هیات مدیره منتخب انجمن ایرانی تاریخ در دوره جدید، عصر روز چهارشنبه ۳۰ فروردین برگزار گردید.
در ابتدای جلسه، رئیس هیات مدیره ضمن ارزیابی مثبت برنامه افطاری از دست اندرکاران و بانیان این مراسم قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود که با برنامه ریزی و تامین مالی مناسب در سال آینده بتوان برنامه با شکوه تر و با مشارکت وسیع تر اعضاء خانواده تاریخ را رقم زد.
سپس برخی مسائل جاری انجمن از جمله موضوع ساماندهی صدور گواهی همکاری با انجمن بررسی و نسبت به آن تصمیم گیری شد، همچنین مقرر شد برای بازنگری آیین نامه اجرایی شعب انجمن، از ظرفیت و دیدگاه های خود شعب بهره برداری شود و لذا کمیته ای مرکب از برخی روساء شعب زیر نظر آقای دکتر نوروزی، مدیر محترم امور شعب انجمن تشکیل و پیش نویسی تهیه و جهت تصویب نهایی به هیات مدیره ارائه شود.
در ادامه جلسه با حضور آقای دکتر شعبان زاده، رئیس کارگروه معلمان تاریخ و آموزش و پرورش انجمن، رویکردها و سیاست های این کارگروه در نسبت با ساختار رسمی آموزش و پرورش و جامعه معلمان بررسی شد و علاوه بر معرفی اعضا اصلی کارگروه، برنامه های سال ۱۴۰۲ این کارگروه نیز بررسی و تصویب شد. همچنین مقرر شد کارگروه معلمان تاریخ و آموزش و پرورش در هماهنگي با روساء شعب نسبت به تاسیس کارگروه های استانی زیر نظر رئیس شعبه، برنامه ریزی و اقدام نماید.
هیات مدیره به رئیس کارگروه اطمینان داد که حمایت از برنامه ها و فعالیت های این کارگروه همواره در اولویت است.
در ادامه جلسه برنامه های نامزدهای تصدی ریاست ۳ شعبه از شعب استانی با حضور خود نامزدهای محترم بررسی گردید و در نهایت هر ۳ نفر موفق به کسب رای اعتماد هیات مدیره شده و کار خود را به عنوان رئیس شعبه استانی ذی ربط آغاز نمودند.
جلسه در ساعت ۱۸ به پایان رسید و جلسه بعدی، چهارشنبه آینده تشکیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *