گزارش جلسات هیئت مدیره انجمن (دوره ششم)

جلسه بیست و سوم: 1402/4/28

گزارش جلسه بیست و سوم هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ

جلسه هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ در روز چهارشنبه ۲۸ تیر برگزار شد. اهم دستورات و مباحث مطروحه در جلسه مذکور به شرح زیر است.
۱. بررسی ضرورت و نحوه تدوین شیوه‌نامه‌ها، شرح وظایف و آیین‌نامه‌های داخلی برای ساماندهی و نظام‌بخشی به فعالیت بخش‌های مختلف ستادی و شعب انجمن.
۲. استماع گزارش آقای دکتر ملایی درباره برنامه‌ریزی برای برگزاری مدرسه روش تحقیق در تاریخ، رایزنی‌ها با استادان متخصص و فراهم‌آوری تمهیدات.
۳. ارزیابی برگزاری موفق مدرسه تابستانی تاریخ ایران باستان با صدها نفر مخاطب، تقدیر از برگزار کنندگان بویژه آقای دکتر جلیلیان و تاکید بر ضرورت حفظ سرمایه اجتماعی به دست آمده برای انجمن.
۴. تصویب برگزاری مدارس فصلی ادوار تاریخ ایران، تاریخ جهان اسلام و … . در گام نخست مقدمات لازم برای برگزاری مدرسه پاییزه تاریخ ایران اسلامی در قرون نخستین فراهم شود.
۵. گزارش خزانه‌دار از پرونده مالیاتی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و اقدامات انجام شده برای حل و فصل آن. همچنین گزارش از فرایند ثبت شرکت‌ها و اقدامات برای روان‌سازی امور بانکی انجمن.
۶. با توجه به تعطیلات دانشگاه‌ها در مردادماه مقرر شد جلسات هیات مدیره تا پایان این ماه به صورت دوهفته یکبار و در بستر فضای مجازی برگزار شود.
جلسه در ساعت ۱۸ به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *