اخبار, اخبار نشست‌های انجمن ایرانی تاریخ

پیام تشکر هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ

پیام تشکر هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ

به نام آنکه جان را فکرت آموخت
چراغ دل به نور جان بر افروخت

هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ از حضور گرم و پرشکوه استادان پیشکسوت، اعضای محترم هیات علمی دانشگاه‌های مختلف کشور، آموزگاران تاریخ، دانشجویان ارجمند و همۀ تاریخ‌دوستان در ششمین کنگره تاریخ‌دانان ایران صمیمانه قدردانی می‌کند که رنج سفر را بر خود هموار ساختند و به لحظه لحظه این گردهمایی بزرگ، گرما و صفا بخشیدند و ارتباط بین نسلی چند نسل از تاریخ‌دانان را فراهم ساختند.
بی‌گمان، برگزاری چنین مراسمی جز با پشتیبانی، همکاری، همراهی و همدلی خانواده بزرگ تاریخ امکان پذیر نبود. بدین وسیله مراتب قدردانی خود را نسبت به دبیر علمی همایش جناب آقای دکتر حاتمی، سخنرانان، نویسندگان مقاله‌ها، هیات رییسه‌های محترم پنل‌های مختلف و نیز مشارکت کنندگان در گفتگوی آزاد تاریخ‌دانان ابراز می‌داریم.
همچنین از رییس و مقامات عالی رتبه دانشگاه بین المللی امام خمینی و گروه محترم تاریخ آن دانشگاه، متولیان موقوفه‌های شیخ‌الاسلامی، مولاوردی خانی و امین الرعایا و مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی ایران در حمایت مالی و در اختیار نهادن سالن‌ها، پذیرایی و اسکان میهمانان و… سپاسگزاریم.
در پایان، آرزوی هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ این است که تاریخ‌دانان کشور دست یاری جوی انجمن را بفشارند و با نقدها، تشویق‌ها و همکاری‌های خود در این روزگار عسرت، انجمن را تقویت کنند، ایده‌های علمی و رهیافت‌ی اصلاحی خود را با ما درمیان بگذارند تا هر یک به سهم خود در شکوفایی این نهاد علمی- مدنی بکوشیم.

با احترام
هیات مدیره دوره ششم انجمن ایرانی تاریخ
دهم شهریور۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *