گزارش جلسات هیئت مدیره انجمن (دوره ششم)

جلسه بیست و یکم: 1402/4/14

گزارش جلسه بیست و یکم هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ

جلسه هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ در روز چهارشنبه ۱۴ تیر برگزار شد. اهم دستورات و مباحث مطروحه در جلسه مذکور به شرح زیر است:
۱. معرفی سرکار خانم دکتر سعیده حیدری نژاد به عنوان مدیر آموزش انجمن و استماع برنامه‌ها و طرح‌های ایشان و تبادل نظر با هیات مدیره درباره انواع برنامه‌ها، قالب‌ها، مخاطبان، بهره‌برداری از ظرفیت شعب و معلمان تاریخ و… در حوزه آموزش تاریخ در دو سطح عمومی و تخصصی.
۲. گزارش جناب آقای دکتر روستا، رئیس شعبه کرمان انجمن ایرانی تاریخ درباره برنامه‌ریزی مدرسه تابستانی تاریخ محلی کرمان و استقبال هیات مدیره از این برنامه و ارائه پیشنهادات درباره عناوین، محتوا و استادان. این برنامه به صورت ترکیبی حضوری و مجازی و در مردادماه برگزار خواهد شد.
۳. گزارش جناب آقای دکتر توفیق حسینی، مدیر داخلی مجله مطالعات تاریخ فرهنگی از برخی بدهی‌های مجله و نیز تمدید پشتیبانی فنی سایت برای یکسال دیگر و تصویب پرداخت بدهی‌ها و تامین اعتبار برای پشتیبانی فنی شرکت ذی ربط تا تابستان ۱۴۰۳ .
۴. گزارش سرکار خانم دکتر دلیر از طراحی مدرسه آموزشی روش پژوهش در تاریخ در سه سطح و دریافت نظرات هیات مدیره برای تکمیل طرح و بررسی در جلسات آینده.
۵. گزارش جناب آقای دکتر ابوحمزه از مراحل پیشرفت طرح انجمن ایرانی تاریخ برای تاسیس خانه مورخان ایران، آقای دکتر ابوحمزه از مذاکره با اعضاء شورای شهر و برخی مدیران شهری جهت پیگیری تاسیس خانه مورخان در شهر تهران با محوریت یکی از خانه‌های تاریخی سطح شهر گزارش داد و مقرر شد برنامه بازدید میدانی هیات مدیره از برخی از خانه‌های مدنظر و مذاکره میدانی با مسوولان ذی ربط تنظیم شود.
۶. گزارش آقای دکتر جلیلیان از آخرین تمهیدات و هماهنگی برای برگزاری هر چه شایسته‌تر مدرسه تابستانی تاریخ ایران باستان و تصویب تمامی موارد مورد نیاز از جمله تامین اعتبار خرید فضای اسکای روم به عنوان بستر برگزاری این مدرسه.
۷. گزارش خزانه‌دار از وصول ابلاغیه مالیاتی سال ۱۴۰۰ و مبلغ نسبتاً بالای آن به دلیل عدم گزارش‌دهی و ارائه به موقع مستندات. با توجه به فرصت یک ماهه تجدیدنظر خواهی، به خزانه‌دار ماموریت داده شد با جلب همکاری هیات مدیره پیشین و گردآوری مستندات، اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.
جلسه در ساعت ۱۸ به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *