گزارش جلسات هیئت مدیره انجمن (دوره ششم)

جلسه هجدهم: 1402/3/24

*گزارش مختصر هجدهمین جلسه هیات مدیره انجمن ایرانی تاریخ*

زمان: چهارشنبه ۲۴ خرداد/ ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۸.

دستور اول گزارش سرکار خانم دکتر تقوایی رییس کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری انجمن از جلسه این کارگروه و مصوبات آن از جمله فرایند فعال‌سازی تورهای گردشگری انجمن، کارگاه‌های آموزشی تخصصی در این حوزه با صدور مدرک، برگزاری جشنواره‌های آیین‌های محلی با همکاری شعب و … .

دستور دوم نهایی سازی زمان، مکان و موضوع کنگره تاریخ دانان ایران در سال ۱۴۰۲.

در ادامه مباحث جلسه گذشته هیات مدیره و پس از گزارش تفصیلی جناب آقای دکتر حاتمی، رئیس شعبه قزوین انجمن ایرانی تاریخ از جلسات و رایزنی‌های فشرده در سطح استان قزوین، مصوب شد که کنگره امسال به میزبانی شعبه انجمن در قزوین و با مشارکت دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و نهادهای ذی ربط استان در نیمه اول شهریور ماه برگزار شود.
موضوع کنگره «تاریخ صنعت و صنعتگران ایرانی از صنایع دستی دیروز تا کارخانه‌های امروز» تعیین شد.
اقدامات لازم برای تعیین دبیر، اعضاء کمیته‌های علمی و اجرایی، محورهای فراخوان و برنامه‌های جانبی کنگره در شعبه قزوین و با نظارت و مساعدت هیات مدیره انجمن انجام و اطلاع رسانی خواهد شد.
دستور سوم اختصاص داشت به استماع برنامه‌های سرکار خانم دکتر میرآخورلو، مسئول پیشنهادی کارگروه معلمان تاریخ و آموزش و پرورش.
باتوجه به استعفاء جناب آقای دکتر شعبان زاده که بیش از یک دهه مسئولیت این کارگروه را بر عهده داشتند، کارگروه مزبور خانم دکتر میرآخورلو را به عنوان مسئول جدید پیشنهاد نمود.
هیات مدیره ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های جناب آقای دکتر شعبان زاده، برنامه‌های مسئول پیشنهادی جدید را دریافت کرده و مورد بررسی قرار داد.
جلسه در ساعت ۱۸ به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *